Ülevaade
Meie tagasimakse ja tagastamise poliitika kehtib 14 päeva. Kui ostust on möödunud 14 päeva, ei saa me pakkuda teile täielikku tagasimakset ega vahetust. Kauba saatmise ja tagastamisega kaasnevad kulud kannab tarbija, välja arvatud juhul, kui tegu on defektse tootega (garantiijuhtum). Akude näol on tegu piiratud kasutuskordadega toodetega ja seetõttu ei laiene neile 14 päevane tagastusõigus juhul kui toodet on kasutatud. Taganemisõiguse kasutamiseks tuleb Tarbijal teavitada Akupood OÜ-d oma otsusest Lepingust taganeda ühemõttelise kirjaliku avaldusega, mis tuleb esitada Akupood OÜ-le e-postiga digitaalselt allkirjastatuna. Ostjal on puuduse ilmnemise korral õigus veebipoe poole pöörduda hiljemalt 2 kuu jooksul. Kõikidel toodetel Akupood OÜ veebipoes on garantii 6 kuud.
Tagastamiseks peab teie ese olema kasutamata ja samas seisukorras, nagu te selle kätte saite. Samuti peab see olema originaalpakendis.
Tagastuse ja tagasimakse aluseks on ostuarve ning teie ese olema kasutamata ja samas seisukorras.
Palun ärge saatke oma ostu tagasi tootjale.
On teatud olukordi, kus antakse ainult osaline tagasimakse:
- Iga ese, mis ei ole originaalkorras, on kahjustatud või millel on puuduvad osad, mitte meie vea tõttu
- Iga ese, mis tagastatakse rohkem kui 14 päeva pärast kättetoimetamist.
Akud
Akude näol on tegu piiratud kasutuskordadega toodetega ja seetõttu nendele ei laiene neile 14 päevane tagastusõigus juhul kui toodet on kasutatud. Probleemide korral vahetatakse defektse aku elemendid või asendatakse defektne toode uue samaväärsega.
Vahetuse aluseks on kauba ostudokument.
Akude garantii on 6 kuud, välja arvatud käivitusakud.
Akud ei kuulu garantii alla kui:
- Akut on laetud valede või mitteühilduvate seadmetega,
- Akut on kasutatud arvutis, mis pole tehniliselt korras või ei ühildu akuga,
- Aku on saanud põrutada või on kukkunud,
- Aku on saanud ülepinget,
- Aku on sattunud lühisesse,
- Akut on püütud avada,
- Akule on tekitatud füüsilisi vigastusi,
- Akul asetsevad kleebised või seerianumbrid on eemaldatud või vigastatud.
Juhul kui Sul on tekkinud probleeme kasutatava akuga, teavita müüjat telefoni või e-posti vahendusel defektsest tootest. Saada müüjale defektne aku koos ostudokumendi ja detailse probleemi kirjeldusega.
Kui aku vastab garantiitingimustele, saadab müüja kliendile asendustoote 30 päeva jooksul, alates päevast, millal defektne toode jõudis müüjani. Kui aku remontimine või asendamine ei ole võimalik, siis hüvitab müüja aku maksumuse ja transpordikulud.
Tagasimaksed
Kui teie tagastatud ese on kätte saadud ja üle vaadatud, saadame teile e-kirja, et teavitada teid tagastuse kättesaamisest. Samuti anname teada, kas teie tagasimakse on heaks kiidetud või tagasi lükatud.
Kui teie tagasimakse on heaks kiidetud, koostatakse kreeditarve ja raha kantakse automaatselt tagasi kontole, kust on toimunud ostuarve tasumine. Tagasimakse toimub kahe tööpäeva jooksul peale kreeditarve koostamist.
Hilisemad või puuduvad tagasimaksed
Kui te pole veel tagasimakset saanud, kontrollige kõigepealt oma pangakontot uuesti.
Seejärel võtke ühendust oma pangaga, kuna võib kuluda veidi aega, enne kui teie tagasimakse ametlikult laekub.
Kui olete kõik need sammud läbi teinud ja te pole endiselt oma tagasimakset saanud, võtke meiega ühendust aadressil arved@akupood.ee.
Allahinnatud tooted
Ainult tavatoodete eest saab tagasimakset. Allahinnatud esemed ei kuulu tagastamisele.
Vahetused
Asendame esemeid ainult siis, kui need on defektsed või kahjustatud. Kui soovite eset vahetada, saatke meile e-kiri aadressil arved@akupood.ee
Tagastuste saatmine
Toote saate tagastada Itella Smartposti sinisest pakiautomaadist, valides menüüst tagasta ja seejärel sisestades koodi, millega toote pakiautomaadist kätte saite..
Saatmiskulud ei ole tagastatavad. Soovitame saatmiseks kasutada Itella Smartposti.
Sõltuvalt teie elukohast võib vahetatud toote teieni jõudmise aeg varieeruda.
Vajate abi?
Küsimuste korral, mis on seotud tagasimaksete ja tagastustega, võtke meiega ühendust aadressil arved@akupood.ee.